19days to go? What?!

hello bloggers. i merindu nye sesangatnye. kesibukan bekerja juga menggemukkan badan membuat kemalas untuk kengonline nan melandai nyeeeeeeeeeeee. davie teoo? KahKah * gelak orang kaya

makan tido makan tido berangan nak kurus dari bulan satu ke laaaa ni, 19 hari je lagi i akan jadi kedah-ian. what ? whattttttttt? whaaa whaattt ? * gagap bah. 19 hari lagi saya akan tinggal kan orang orang tersayang saya termasuk my risya atiqah roslan and my ahmad farhan. balik bukan tak balik. tapi bukan itu masalahnya. saya akan pergi belajar di tempat baru dan akan jauh dari mak ayah dan juga alongsaya. makan sedap? tido sedap? lepak sedap? rempit sedap? vroomm vrooomm sesedap sekarang? kahkah. tak dapat dah la. saya akan ke tempat baru untuk menimba ilmu dan sesi pembelajaran berdikari akan bermula lah disitu. dan apa lagi, kisah percintaan jarak jauh?

10 bulan youuu i diberi rehat, serehat rehatnya la i tell you. dari gemuk ke lebih gemuuk. dari tak kuat tidur jadi sekuat kuat tidur. dari tak suka melawan makayah dah jadi KAK YONG. haaaa.


and masa untuk saya pergi jauh dari semua orang yang sakit hati dengan saya,sudah hampir. saya akan sedih,memang sangat sungguh.

saya akan tinggal kan keluarga besar yangini. ini bukan keluarga kandung . ini keluarga belah tok anjang. ha itu lagi tipu, ini warga wanacafe yang benar !

my everythingssssssssssssssssssssssssssssss, banyak tak S tu? well, Salwana dan Suhana kan? mak, i love you , you love me. 

sebulan ++++++++++ saya masak nasi paprik ayam untuk dia. I tahu masak you. sekerja sebilik sejamban apetah lagi sesekentot. dia suka cium bau kentot aku. bau lola marc jacob katanya. cinta seorang kawan ? KAHKAH

untul yang terakhir, wajib wajib ! lepasni, awak kena bangun sendiri masak nak sedap sendiri semuaaa sendiri. kak ana dah takde dengan awak. hari cuti awak dengan siapaaaaaaaa la lepasni ?-_____-

No comments:

Post a Comment