seronok ini untuk mak ayah tersayang !

assalammualaikum, lama nya i tak memblogging ! busy nya lah. kalah PM. okay pm sentiasa menang sebab pm sentiasa busy ! mana nak jaga tu mana nak jaga teeeettt ye dakk

harini, sesungguhnya sangat lah seroonok. teka apa teka apa, jenjengjeng !


kita dapat sambung belajar lah :D seronoknya tak terkata, bersyukur sangat sebab dapat uitm. jimat duit mak ayah tak payah hanta i ke college yang tempat anak anak orang kaya tu . mak ayah along, ini semua untuk awak. siapa nak sangka, i yang paling nakal ni dapat jugak sambung belajar. dengan suka melawan along nya apa nya akhirnya dapat juga belajar. seronok nya seronok ! semua orang dah pergi belajar,aku sorang ja masih terkapai kapai kene kerja. tulah, orang kata TOLONG MAK AYAH NI BESAR GANJARAN NYE. dan inilah ganjaran nya. syukur nyaaaa. makbul jugak doaaaa kita selama ni.

tapi berat hati nak pergi. walaupun lambat lagi, tapi tuptaptup. dah bulan sebelas. dah kena pergi. siapa nak replaced tempat aku ? ya allah sedihnyaaaaaaaaaaa  :( beratnya hati ni. mintak2 adalah orang kerja,

dan untuk awak yang sentiasa dengan saya, ahmad farhan rosli . 3 bulan yang ada ni saya takkan sia sia kan untuk habiskan masa tu dengan awak :D nanti dah pergi belajar, dah jauh. kita tak tahu apa akan jadi kan sayang. apa pun, aku sayang kau .

No comments:

Post a Comment