my bestfriend is crazy!

hai kaawaan, hai mummy, hai daddy, hai sisters, hai boyfriendsss, hai kak limah.

mummy daaddyy, abah, mak, atok opah. percaya saya, saya takda kekasih awal dan akhir. akan ada, but not nowwwwww. mungkin lepas, selulit semua dah hilang? okay kantoi ada selulit. hikhik mana ada lah ! euwwwwww

dulu, kita ada 5 orang best best best friends. but, sekarang kita kumpul lima jadikan satu!

euwwwwww sweetnyaaaaaaaaaa .

kitaorang takda yang special, tapi kita orang bespren eber eber. saya layan dia macam sayangggggg gila, dia pun mcam tu. tapi idak lah sampai nak declare, sampai nak sayang ke hujung duniaaaaa. MACAM ja, tapi tak serious :) trust me mummy, i dont need any special boiprennnnnnnn untuk sekarang. kita kan nak caantik kan gigi dulu, kita kan nak beli handphone kanta sentuh dulu. kita kan nak beli lappy py py dulu. kalau ada boipren, halamah payahnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .


tapi biasalah, mulut orang. hati orang. kepala otk orang., sampai rasa nak hentak hentak. baik sikit , dahhh dahhhhhh dahhhhhhhhhh dahhhhhhhhhhhhhh kena bahan. heyyyyyyy, kita ada boifren pun bulu ketiak u boleh gugur kaaaaaaaaaah ? apakahh, silakah jawabkan.

dan yang penting, saya bukan desprate women, untuk ada boifren sekarang sampai awak nak cakap saya macam tuuuuuuuuuu. orang yang jahat, tak semestinya jahat selamnyaaaaa. orang yang baik pun tak semesti nya baik selamanya kaN? baik punya baik, sekali keluar. memang terbaik lah kan? hendaknyaaaaaaa jauhkan. tapi bingit nya teelingerwwwww kiterwwwwwwww awak cakap cam tuu.. euw euw, kita bukan desprate dan dia bukan akan jahat selamanya!

kita kawan lah dengan siapa kita nak, andddddddd kamu terbaik untuk sekarang sebab kamu kan bestpren eber eber sayaaaaaaa sampai orang naik jeles sampai kata kita in a relationshop. Mana ada, buat lek lah muda lagi ni. takkan nak baik pun tak boleh, takkan nak keluar sama sama hari hari pun tak boleh . takkan nak dating berdua pun taak boleh? takkan nak panggil honey dew baby boo darling ngasaari saje saje nak propa pun tak boleh! dah ini je yang ada kan, kawan dengan perempuan semua menyakitkan. susah nampak lah. masa tengah sesak nafas separuh mati nampaklah. masa kaki kena gigit dengan tikus nampaklah. masa pinggang terseliuh main gelonsor nampak lah. tengah senang. ada kereta, poket mahsyuk, ramai kawan. ramai pakwe. handphone c3. belah lah, very the sakit hati lah brothaaaaaaaaa. so, lebih baik macam ni. kita kawan dengan awak sorang, semua problemss boleh share. tapi kalau dah tkdir untuk kita berpisah, terima lah seadanya kan?:') setiap pertemuan pasti ada perpisahan.

tapi kita kan dah buat perjanjian Akta Persahabatan U Die I die,

SOO, untuk akak akak i, abang i, mummy dadyy, opah anjang semuaaaaaaa. jangan risau, kitaorang tak lebih dari seorang kawan. dia pengganti risyaa. dia pengganti shila. dia pengganti ain najwa. dia pengganti ain shuhada. dia pengganti jihad.memang susah semua nak faham, tapi cubalah kali ni jeeeee kan. very the kejam kan, gabungkan yang enam, jadi kan yang satu dan lelaki pulak? tapi kejam lagi yang enam pernah buat saya, Hai sayang awak je tahu semua :D no need to bukak the buku lama lah HIKHIK.

untuk sekarang saya doa biar friendship kita sampai bila bila, sampai saya dari doraemon jadi sizuka. sampai kaki saya dari banyak bulu sampai tanggal semua bulu. dari muka saya berbijih timah sampai dia clean & clear . dari saya cantik sampaai jadi gorges ! wow wow wow

apa kita nak cakap, awak yang terbaik sekarang walaupun dulu awak terhanget, terkarat, tercacat, terkentot! satu taman tahu, semua orang tahu, takpe, yang lepas lepas kita mulakan yang baru. biar apa orang nak kata, janji kita tahu dekat mana kita macam mana kita. orang yang baik senang untuk jadi jahat, orang yang jahat nak jaadi baik very the payah okay ! banyak je kak limah bertenggek. banyak je orang yang menghalang, dengki untuk tengok kita jadi BEST MAN WIN. maksud i,bmw lah.apa ni apa ni

ssoooooooooo, sekarang buat lek je. orang boleh ckap aapa dorang nak, dorang lebih lebih kita sumbat je stokin kerja kita kita hempok ja dorang guna boot kerjat kita okay?? Love you :)

you make me feel so great,make me geel so cool ♥

you make me wonder and think, you make me laugh and cryy. 

"my bestfrienf is crazy"


he's my bestfriend, and nobody can take him ! Ganas sikit, wey.

bulan 5 dah nak habis, batting kita punya episod makin sangat sangat hampir. 
*hari hari aku pikir pasal ni, percaya lah by sitinurhaliza

IM SO HOTTTT !

every passing day i love you more, every passing day i trust you more ,every passing day i need you more. no one else, just you bespreng ♥

No comments:

Post a Comment