i nak jadi pembillion

fuyyyo fuyyo congrats untuk semua kawan kawan yang dapat masuk U , tahniah dari akok ! seronoknyeeeeeeeeeeeee komee kan? dah dapat belajar. dah pergi tempat baru. dah dapat kawan baru. dah ada life baru. dah selak buku. dah pegang pen. dah ada jadual. dan dan berambus dari teluk intan kan? bestnye ! itu yang aku nanti kan, tapi rezeki saya takda kat situ. acaneeeeeee? tunggu yang seterusnya :) tapi, dekat U takda cikgu dah kan. tak bestnya, semua pun kene buat sendiri. dah tak boleh nak suruh cikgu buatkan. pe ni pe ni suana .

i paling tak sabar nak pergi belajar. now tunggu result pra. ya allah, mintak mintak dapat lah. kalau tak dapat, mane lah aku nak menapak. IPTS? ya allah jauhkan lah ! lain lah mak tauke buah ke, tauke ikan ke, tauke kilang pampers ke, tauke biskut Hup Seng ke, tauke jual tauge ke, tauke sirih ke.. boleh lah i belajar dekat IPTS. ni , kitaorang yang hidup seder seder hana hana an ni. susahnya nak masuk IPTS. banyak nya duit nak pakai. menyusah kan mak tak habis habis kau suhana. euwwwwwwwwwwww

seboleh bolehnya, taknak IPTS. dan jauhkan lah. cukuplah mak ayah along derita juga seksa jaga i selama i mengangguh dekat sini berapa bulan ni. takkan lah nak masuk IPTS pulak. menyusah juga menghabiskan duit dorang lagi, taknak nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! kalau asik habis kan duit mak ayah, bila mak ayah aku nak kaya? bila dorg akan jadi pembillion? bila aku nak jadi anak pembillion kan? ergh. tunggu dan sabar jelah. harap harap rezeki untuk kita ada lah :)

tapi, IPTS or IPTA. yang penting, saya harus pergi belajar. pergi tempat baru, pergi dari sini. daapt kawan baaaru, kehidupan yang baru, boyfriends baru. tapi bukan puri pujangga yang baru kan? MANA ADA SIAPA BOLEH GANTI SAYANG LAH jangan nnges eh mucuk muck IYEK IYEK. haha. pergi tempat baru, itu yang saya impikn bila habis nya paper terakhir SPM. tapi apakan daya? tolong mak lagi penting kan :) tapi sekarang, kita tak snggup lagi nak stay sini. nak pergi nak pergi nak pergi !

new life PLEASE MOMMMMMMY?

SELAMAT HAARI IBU , MAK. MAK IBU IBU MAK. LOVE YOU MAK IBU ! MOMMY LOVE YOU MUAH MUAH MUAH

I nak jadi pembillion? cara cepat jadi pembillion, anyone? klau jadi pembillion, boleh makan kfc hari hari. boleh makan Jco hari hari. boleh makan SR hari hari.
*semua tu kene tunggu jdi pembillion ke? sekarang kau makan sampai mak kau mengamuk kau tak fikir kan

ni namanya, tak bersyukur dengan apa yang dia ada . apa apa pun, cita cita i pem-billion. maksud i, i nak jadi tauke pusat membeli belah BILLION yang ada kat telok intan ni yang patot dirobohkan tu sebab dah busuk snagat bau nya ! bahhhhhhhhhhhhh

seri kata gambar ni macam orang kampung, maksud i. budak budak baru nak up punya gambar lah ! bkn orang kampung yang duduk kampung tu, kalau orang kampung tu MAHSYUK kot ! nampaknya, aku tak boleh jadi pembillion tapi boleh jadi ketua kampung kan.

yang ni posing macam hot habis kan? macam menggoda habis kan? macam bajet bajet anak orang kaya posing dalah kereta bihemdabeluw tapi aku posing dalam datsun je yang mampu !

euw euw muka terharu habis kengkonon mcam bajet hot orang nak tangkap gambar lah konon konon cam aku nak tunjuk aku naik bihemdabeluw. padehal, datsun lagi ! miahahahahaha

okay aku lah peng-racer teluk intan ! kihkihkih, peng-racer bila dengan sayang jelah kan. sorang sorang aku takda bran la, sayang ada sebelah bran lah kalau orang kejar tak takut. sebab ada suparjo selamat kan ! HIKHIKHIK. tapi tetap ada ciri ciri pem-billionkan? billion lagi !

i want to be a billionaire, so freaking freaking baddddddddddddddddddddddd

No comments:

Post a Comment