mungkin sekarang ini habitat saya, DALAM KIRAAN 4 PULUH (!)

mungkin ini je cara yang boleh saya lepas kan gian untuk online ! update blog? HA-HA mungkin, saya rasa saya tak nak deactive facebook sebab kawan saya marah dorang cakap CANO NAK KONTEK KAMOOO? alololo okay kejap kejap kita active balik ! tapi kita janji, kita takkan online sangat kira kita tak lah 24 hours nak melangut membuta depan pc macam before ! 30 hari ja suana ingat suanaaaaaaaaa . always mak !

okay itu dia, dah active seperti biasa  ♥

eh nak tahu ? taknak tutup mata, nak jeling jeling sikit boo boo
  •  eh nak tahu, semalam Ad excident, kesian tak kesian tak? i sikit pun tak ! padan kan muka, kenapa tak excident dengan lembu Ad? senang sikit, confirm masuk kubur. lain kali daulat lagi dengan Laila Asyikin? hambek kauuuuuuuuuuuuuuu kereta sponsor dah pecah terabur boo boo
 Ad kata gambar ni macam nak bertunang, Ad kat lagi nanti lagi sepuluh tahun wajah ni bakal ku tatap SILALAH MUNTAH . Ad kata lagi , MUKA ANA MASA NI KENAPA GEMUK MELAMPAU? 
sekarang tak ke Ad? cakap lah i dah kurus sikit! sikit pun jadi, kalau tak pun cakap je . jangan hampakan i Ad, please?-__________- HAHA
  • harini kan i balik sekolah pukul 530, lambat kan lambat kan? TAK PENAT PUN TAK PENAT PUN, behlagak  sikittt.
  • harini kan saya balik 530 sebab puan yus our beloved teacher buat class maths and patutnya ada exam tapi ramai tak datang and tahu apa, cikgu angin pagi tu sampai nak cancelkan class, nasib baik i dengan ain shu buat muka comel pujuk cikgu cakap ALAAAA CIKGU KITA TAK PAYAH BUAT EXAM KITA BUAT KELAS TAMBAHAN JELAH LAH LAH .haaa see see, cikgu dah okay! eh kitaorang bukan anak murid kesayangan dia, tapi kitaorang puripujangga cikgu silalah muntah kawan2!
 YANG NI KELIHATAN SANGAT KEMBAR KAN?
  • eh tahu, balik sekolah tadi mak bawak makan kfc farahin pun ada, saya sentap kejap sebab farahin panggil MAK, "mak" sebab before ni DORANG je yang panggil mak i tu mak, ni farahin pulak kan kan?
 saya rindu nadya yamin, rindu orang jauh ja saaya mampu nak rindu kawan dekat tak mampu kan?
  • eh nak tau lagi, tadi otw balik rumah ternampak GIANT TELUK INTAN, kepada teluk intan punya kaum kerabat silalah cari siapa GIANT kita alah cina yang naik basikal tua badan besar tapak tangan dia sebesar kaki gajah tu ! dia lah giant teluk intan, i cakap dekat mak MAK GIANT NI ADA KEMBAR KAN? mak cakap yeke dik? i jawab "Kalau ada arwah baby, dia mesti jawab "ha ah kembanya kak na lah !" rindu dekat arwah.... sentap lagi :(
 Ad cakap lagi, "kenapa gambar banyak dengan arwah? i suka tgk gmba korg, arwah pandai gedik dkt camera." and paling sentap bila dia cakap "nak jmpa tak sempat" :(
  • eh nak tau lagi, harini kitaorang dalam kelas main kuiz masa perdagangan , and group kita menang? silalah tepuk tangan ! 
  • eh nak tahu lagi, tadi masa kelas maths pukul 5 cikgu dah halau kitaorang balik sebab zihad dah keluarkan hysteria dia . HAHA mentang mentang lately ni sekolah kita ramai yang "gila" , kau pun nak buat buat gila sampai cikgu tak tahan kan?
 Ad kata lagi, ni Laila Asyikin lepas bonceng belakang Fahrin Ahmad. okay Ad, semua gambar aku dalam pendrive kau nak bahan kan? mukakerak bulan kecoh !
  • harini i rasa i paling pemalas , sebab sepanjang kelas maths i asik asik asik gelak ! 
  • and and ada nama baru untuk puan yus, MAK ANJANG. and ain OPAH TELANJANG. ha-ha
  • dan nak tahu tak, KENAPA LAGI NAK SPM LAGI SUKA TIDOOO?
  • saya rasa tidur itu emas kenapa kenapaaaaa?:(
 dalam kereta ada lah sikit aku cover tidur, atas katil? saya lah sotong !
bila lagi kan? HAHA, malam ni confirm bosan ! seri mersin kerja, dan saya sorang sorang dahlah makcik tacing nak ajak keluar pun tak boleh -________________________-

 mcam muka rosnah mat aris tak? sikt kan ? i tauuu.

makin hari blog makin bosan, sebab diri saya makin hari makin membosankan -________-

Add Add , equal too menyampah ! semua nak ada Ad sekarang kan? ni namaya taktik, sebenarnya tak maksud sampai dalam pun eh eh eh .

1 comment:

  1. eh nadya yamin, can i have her facebook?

    ReplyDelete