dalam kiraan 40, lepaskan (!)

i cabar you i cabar you dalam kiraan empat puluh tulis apa yang you rasaaaa. WOAH WOAH.
ada budak naik kancil hijau cabar kita lah lah lah, fikir kita tak boleh buat lah lah.

okay, di mulaaaaaaaaaaaaaaa.

  • sekarang saya rasa saya makin rindu dekat baby saya. dah 32 dua hari baby pergi, rasa macam minggu lepas baru main raba raba dengan baby tapi rasa macam dah 6 bulan tak jumpa baby :( sesaat tak jumpa pun dah terasa apa kan lagi sebulan kan? 
  • sekarang saya makin malas, hari hari saya dengan alam maya . dengan alam siber yang kadang kadang tak mendatangkan faedah lagi mendatangkan keburukan ! 
  • sekarang saya dah DEACTIVE pesbuk, eh FACEBOOOK. sebab apa, sebab facebook bergaduh, sebab facebook sakit hati, sebab facebook ramai orang nak sentap dah paling menyampah sebab facebook ORANG BUAT CERITA, dosa kering dosa kering. dan paling henyyonying, setiap wall post i ada ja yang nak di-negative kan kan ? cubalah positvie sikit, tak hot lah macam ni !
  • dan dan i deactive facebook sebab, nurul atika kakak nombor tiga dah post dekat wall ayat memang perli memang makan dalam dan i malas gaduh, so deactive jalan terbaik ! woooooook
  • sekarang i rasa nak gelak besar, sebab orang orang yang i remove dan i remove dorang sebab dorang busuk bau ketiak dan kadang kadang bau kentot Ad tu, ADD I BALIK. kenapa nak ADD? kenapa kenapa? nak view wall aku? nak usha usha sambil buat dosa kering? tak perlu takperlu !kalau i jadi orang tu, sekali dah delete lepastu nak add paling YA ALLAH malunya! tapi mungkin orang tu tak pernah ada sifat malu ? MUNGKIN ,
  • sekarang i dah tak ada atau mempunyai kawan yang konon sehidup semati juga sekatil juga sepinggan.
  • sekarang i sorang sorang , eh tipu tipu. i masih ada empat orang walaupun dorang tak se-best yang dah tinggalkan i tu, tapi i tetap bersyukur sebab masih yang ada memahami dan masih ada yang boleh buat i gelak :) SILALAH BERSYUKUR DENGAN APA YANG KITA ADAAAAAAAAA.
  • i nak cakp sikit, AKU BUKAN EGO AKU BUKAN BAHJET AKU BUKAN BERLAGAK AKU BUKAN RIAK aku baik , sikitlah baiknya ! dan sorry sebab tak reply mesej dari someone yang mintak maaf and mungkin kau tak kisah aku tak reply. dan aku tak reply bukan sebab saja atau bahjet atau segala negative yang ada di minda kau, tapi aku tak reply sebab aku aku aku jerit sikit aku sedih sentap kecewa bila aku tak cakap kau cakap aku cakap aku tak buat kau cakap aku buat dan paling sedih bila GADUH TANPA SEBAB dan KAU ANGIN DENGAN AKU TANPA SEBAB. mungkin kau lah musuh dalam selimut aku kan? mungkin , atau sememangnyaaaaaaaaaa ♥
  • saya nak ucapkan TAHNIAH kepada kak ika sebab berani letak nama penuh Ad dekat blog dia? congrats kak, nanti monyet yang boleh terbang tu terbukak blog akak lagi pans kan dia kan?
 
hidup ni akan lagi indah kalau 8 tahun nanti orang atas ni jadi kakak ipar i kan? silalah jawab kan anak anak khairuddin !

  • eh lupa, saya nak cakap THANKS KAK IKA SEBAB BELANJA SAYA MAKAN DEKAT SR HARITU, haaaaaaaaa faberet mak makaroni semesti ! lepasni victoria kan kan HAHAHAHA
 
lagi comel kalau 8 tahun nanti, dapat kakak ipar yang tangkap gambar masa hari perkahwinan buat muka macam nikan? ALOLOLO OMEY OMEY NYEW
  • eh lupa lagi, thanks kak ika sebab call dan kita sembang tak memikir yang ana ada test esoknya kan?
  • sekarang saya nak tanya, kenapa kan manusia dekat dunia ni kalau baik orang yang banyak taknak diingat juga  dikenang tapi jahat orang yang satu walaupun tu bukan jahat tapi pada dorang itu jahat dorang nak kenang? manusia macam ni boleh campak sungai nibong .
  • EH eh i nak cakap, nadya yamin dah pakai tudung fuyyyyyyyyyyyyyoh ! tahniah, betul betul kembar ah kita lepas nikan? HAHAHAHAH
 dia dah pakai tudung wakkk, memang kita jadi kembar ah lepasni !
  • saya nak cakap, beg travel polka dot warna merah bakal jadi hak saya ! tunggu tunggu sabr ! semua orang nak isu beli bag tu nak pergi mana kan? eh lepas spm, panjang langkah i ni youuuuu! dan along dah bayar kan deposit dulu , book dulu . lagi RM250 mungkin minggu depan dan lepastu i dah boleh tido dengan bag tu sampai habis spm ! tak pun bawak ja pergi sekolah, RIAK RIAK RIAK
  • terima kasih dau keladi along sebab belanja bag lagi ! along ni kalau jtawa, maulah satu pabilion dia belanja aku .
okay saya rasa sampai situ, nanti saya post lagi !  dan satu pesanan ringkat, untuk yang suka sentap SILALAH JANGAN MUDAH CEPAT MELATAH DENGAN APA YANG SAYA POST, sebab kadang kadang post saya bukan untuk awak :)

3 comments:

  1. ye awak? ngapain? rindu eh eh? tawlah kita dah deactive facebook ! jangan lah rindu sangat haha

    ReplyDelete
  2. eh awak ni perasan la,nak ngorat la macamni HAHA

    ReplyDelete