simple wak, simple !

saya memang taknak lama pun dekat sini, sebab saya tak mood. mood saya mood saya moodd saya mood saya dekat ADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jah ♥


Ad, awak dah jauh dari kita jangan buat taik. nanti kita campak taik dekat rumah awak baru awak nak melutut suruh kutip taik tu . HA-HA awas ya Ad. 


Ad, kirimsalam dekat kawan awak yang monyet boleh terbang tu Ad. cakap dekat dia "SORRY MEN, AKU TERPAKSA JADI KAWAN MAKAN KAWAN UNTUK SI GEMUK NI"


Ad, semua ni kita plan dan tak sangka tiba tiba tersangkut kayu dekat pokok durian kan Ad?


Ad, kita habis spm kita carilah awak walaupun masa tu kita tahu awak jauh dari kita, awak pergi nun disana. tapi kita tetap nak cari awak, nak tunjuk sikit kita pun ehem ehem kat awak. bajet je, padahal kita tak kesah awak takda BOO BOO , jangan marah Ad. jangan merajuk Ad. nanti kena belanja kasut dekat cotton on yang murah tu pulak ? HA-HA. banyak yang tak terbayar kan? BOO BOO.


Ad, kita betudung kan? first time kan Ad kan? tapi jangan risau, PEREMPUAN PAKAI TUDUNG BUKAN BAIK PUN AD. tapi kita baik sikit ah? kita tak nak pun kiss hug Ad. taknok taknok. 

Ad, nanti dah balik dah berjaya jangan lupa kita. tunaikan janji. HA-HA BALING TAIK KANG.


Ad, nanti kalau jumpa monyet tu tolong huggs sikt untuk i, I WINDU DIEW LERWW ~~~ panas tak Ad? sangat kan? bangat kat? CHILL SUDAH.

dan last sekali,


Terima kasih daun keladi Ad sebab kasi kita naik bila kita down goyang menggeltar bila kena dengan kawan kawan.
Terima kasih Ad, kita sayang awak sangat ah Ad. lebih comel, CAYANG AWAK ANGAT ANGAT. 
Terima kasih Ad, sebab panggil saya LAILA ASYIKIN ♥

Lots of love,
Laila asyikin.



*mesti menyampah bila baca entry macam ni kan? teringin nak jadi minah bajet lah salah ke salah ke? -________-
 im the king of the kong, Ad.

No comments:

Post a Comment