tian nyewr kewciks (!)

PLKN. teet teet. setiap tahunn start PLKN wujud semua spm victim yang mana yang tak suka aktiviti aktiviti cam gitu semua gelabah nak check bila PLKN dah keluar. kan kan semua dok tak sabar. semua gelojoh. sampai ada yang tertipu, kawan tu cakap PLKN DAH KELUAR LAH padehal check check belum lagi. tapi kawan tu pun cam bengong agak lah, time tu bulan tiga. march. u tahu march? bulan tiga dalam setiap tahun. agaklah nak kua results dia time tu, budak budak siri ketiga punya pun baru nak pergi. HAHAHAHAHAHA

dan saya dengan berbesar hati nya, nak cakap SAYA TAK TERPILIH. aw sedihnya :( masa check tu cam biasa ayat dia HARAP MAAF. konon konon cam kita ni nak sedih sangat ah kan? padehal tak tahu dalam hati ni salji turun ribut punya seronok melampau ah kan? HAHA

and and paling jahat, bila kakak saya. kakak saya nombor berapa saya tak pasti sebab saya malas kira sebab saya ramai kakak kakak kakak saya semua cantik dari kakak awak kakak saya cantik sebab mak saya cantik teeet teeeet . kakak i yang nabila atau lebih geli mat dengan panggilan KAK NAB dia siap tipu buat buat mesej konon i dapat ah? SO THE KURANG AJAR KAK.tapi ternyata, i takdapat kan? DORANG JELES THATS Y DORANG BUAT CAM NI haish ini namnya hati jenis kekucingan.

okay okay, nak tahu tak. kawan saya, putri azlyn yazmeen atau lebih hot kecik atau lebih mantap mary jane. dia dapat PLKN. fuyyyoooo ffuyyyooo best lah kau kecik !

and paling kesian, my nadya yamin tak dapat. mesti kau sedih kan nadya?-___- aku pun sedih tak dapat. alolo jom ah titerw nanges camew2 nanti titerw tak dapat nak pergiew vac dengan kewcikss :(
HAHAHAH sedih ke kau nadya? ke kau seronok sampai terkentot kentot? silalah mengaku.

kesian kecik kita BOOOOOOOOOOOOOO RAMAI RAMAI KAT KECIK CEPAT CEPAT hahaha
kecik hang bawak besabak nakkk, padehal awal awal tahun haritu saya dengan kecik ah menggelabah pompang nak pergi cuti sana sini lepas spm siap sembang nak apply jadi cleaner kat pavi time cuti habis spm nanti, haha last last nah amik kecik kena bawak diri kecik kena pergi jauh menghitamkan diri nun disana nun di PLKN. tinggal ah saya dan nadya?

nadya, nadya. apa lagi?

TUJUH PERHENTIAN TUJUH PERHENTIAN TUJUH PERHENTIAN. haha

and i siap cakap dekat kecik, " kecik aku dengan nadya nanti, kau pergi plkn. aku dengan nadya nak pergi "new york" dengan london weight management" hahah nak cun kan diri, nak hot kan diri nak mantop kan diri macam teeettttttttttttttttttttttt hahah

so the kesian kat you kecik, bawak bersabar okay? nanti kita orang jenguk jenguk ah kau. tapi jangan risau, kita orang jenguk kau takkan pakai baju belang belang biru yang bakal kau pakai. kita orang datang baju nak bunga bunga besar, siap pakai heelss. fulleymakkk (!)

sabar kecik, sabar. ada hikmahnya.

hikmah nya, aku dengan nadya akan buat tujuh perhentian. tawaf satu malaysia FEEEWWWIIT

AND YANG PALING PENTING, lepas habis tiga bulan tu kau jumpa aku. aku dah berwajahkan
LAILA ASYIKIN <3 awwwww

 haaaa ni lah gambar baru saya, budak size XXXLLL. sebab tu bf dia lari , pergi cari awek saiz XXXXSSS haha

okay lah saya dah malas nak tekan ttekan, eh apa apa pun sekarang saya dengan nadya dah takmain facebook tak main cetim cetim dalam alam siber kitaorang main surat. ampang teluk intan teluk intan ampang. SWEETKAN? so sweet baby <3 ahahaha

No comments:

Post a Comment