aku bukanlah superman

saya bukan superman atau saya bukan superwomen dan yang penting saya benci superMEMEN. teeettttt

kan best kalau saya rajin macam awak, kan best kalau saya tak kuat tidur macam awak, kan best kalau malam malam saya rajin nak membuta sambil lepak dengan cik sejalah cik matema(ti) cik eealti dan cik cik yang sembilan tu. kan best kankan , memang best sangat kan kan kalau saya rajin dengan dorang.

tapi saya malas.

eh bukan malas (!) saya mengantuk, sakit tidoooooo teee doooo cleeepinggg sleepingg menjadi jadi . kadang kadang saya rasa macam nak ambil pencungkil gigi , tahu apa ni? alahhhh kan kalau lepas makan pakcik pakcik makcik makcik mesti nak benda ni nak buang taik gigi . saya tak guna, sebab tak comel lah anak dara buang taik gigi guna ni tak sweeet . nanti abang nidji tengok terus di rejek pakkkk ! saya rasa macam nak amik kayu pencungkil gigi tu, nak letak dekat mata ni. konon konon nak jadikan tiang lah, biar mata tak payah tutup sumpah ini sangat bodoh suhanaaaaaa.

sekarang saya trial, eh maksud saya percubaan.

percubaan maksudnya, kita cuba nak pergi masuk spm betul betulkannn aannd and percubaan ni exam yang last kita bagi dekat sekolah maksudnya teruk ka bagus ke lepasni dah takde dah dah takde exam dahh
-__________________________________________________-

saya rasa saya tak puas lansung dengan 2 paper yang dah lepas ni.
bahasa melayu, english. oh mi oh mi goccccsshhhh , komsas kenapa macam taik hidung sangat ni?

sekarang saya rasa nak , nak nak nak nak pindah sekolah. masuk sekolah SJKI. adekah? SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN INDUU. please?

1 comment: