habis madu sepah di buang ,

blog ni bukan lagi dah berhabuk, tapi dah berkulat. bukan lagi berkulat, tapi dah bertahikkan lalat lalat. bukan lagi bertaik lalat tapi dah berbangkai kan lalat. kesian kesian kesian awak alololololol


owner blog ni mood dia ZERO.
 owner blog ni mood dia HEART BROKEN.
owner blog ni mood dia STRESS.
owner blog ni mood dia BERPUASA penat lebih lah konon.
*eh eh selamat berpuasaaaa :D


dan dan yang pasti,


owner blog ni busy dengan nak menjadikan diri macam "LAILA ASYIKIN" kenal laila asyikin? alah awek cun berlakon cerita tv 3 tu. kenal kenal lahhhh.  nama betul dia nur fathia tak silap, so the gojes lah youuu kalah lisa surihani TEEET
*geli lah tu, geli lah tu. aku lagi geli. HAHA


dia pakai tudung lagi lagi sangat sangat amat amat lawaaaaaa <3

TEEET TEEEET TEEEET sila lah berhenti berangan . geli mat mat mat geli mattt


mood saya zero sebab :

saya rasa diri saya ZERO, saya dah takda kawan yang baik gila gila dengan saya. saya rindu, rindu se-rindu rindunya. *dah macam lagu along rindu rindu serindu rindu nyaaaaa. kalau tahun lepas, rayna junairi atau nama baru dia saya suka sebut LEYNA JUNALI. pelat pelat gitu alolo sweeet nya haha . kalau tahun lepas, semua probs saya saya boleh share dengan dia. asei ada probs ja mesej , terus dapat call. asal call ja, "you bila nak datang sini" itulah ayat tak habis habis. kan. sekarang? tak lagi. mesej kadang kadang ja reply. kadan kadang siap hanta "sila hubungi saya di TEEETT" pun tak pernah call , yelah i kan looser mana nak ada kredit kan? selalu tumpang kredit mak kakak ja. ye tahu tak beguna i ni. sorry maxis, dah sebulan buat sos topup tak ganti :(
oh i miss kak rayna, rindu gila :'( *memang eh, adat eh bila pergi belajar orang tu akan berubah ?
memang memang, i harap nanti i dah pegi belajar i berubah. dari anna k berubah ke laila asyikin HAHAH SMPAH TAKDA KENE MENGENE HAAHAHHAAH
kak raynaaaaaaaaa , ni kak rayna yang dulu, kak rayna yang "memahami" :D
ha-ha ni rayna yang baru, tu i panggil LEYNA JUNE. haahhaah aw aw comell lah, style dah baru. perngai ah mestinak baru kan ?:)
mood saya heart broken sebab:

ex-boyfriend saya, kekasih lama saya, "my puppy love", yang blah dari saya. takkan datang dekat saya dah. so so ? do i care? i cakap i tak kesah, tu dari mulut. soal kata lidah boleh bohong soal hati? teeetttt nak tahu, korek sendri lah hati emas gua DERRRR . lepas setahun, saya dan memen lansung tak bersembang tak talk talk.memen call, MEMEN CALL OKAY i tak . ha ha see see, i tak lah hegeh2 macam perempuan tuuuuu :D semua dah setel, saya pun dah puas hati dengan apa yang dia cakap walaupun time tu i rasa macam nak menyanyi lagu "hati ini yang kau sakiti" walaupun time tu rasa nak keluarkan kata kata yang jiwang, yang mungkin selama 4 tahun kita ber-puppy love ni you teringin nak dengar tapi i tak terkeluar keluar ayat tu sebab i rasa biarlah i sorang tahuu you tak payah tahuu.  walaupun time tu i rasa nak cakap " men i love you lah men men oh please baby jangan pergi i need you oh baby oh oh ", walaupun time tu i rasa macam terhegeh hegeh nak panggil "bie bie bie" sebab u teringin sangat i sebut benda alah time kita berpuppy love dulu tapi i kan macho macam boleh panggil camtu nanti jatuh saham i, walaupun time tu i rasa macam nak mencarut dekat you sampai habis semua ayat carutan i habis dekat you,walaupun time tu i rasa macam nak cakap " YOU, jangan lah pergi. i rasa macam nak telan panadol 45 bijik sekarang biar i mati sebab you " ,
tapi tapi, i simpan je semua kata kata yang berbunga ni , kata kata yang penuh dusta ni, kata kata untuk budak budak yang cetek akal dalam "berpuppy love" ni.
*congrats suhana, awak bukan sebodoh itu, YA YA, KASI TEPUKAN YANG GEMURUH <3
dan paling tak boleh blah, sepanjang cakap sejam lebih lebih tu. kira macam kalau orang bercerai pergi mahkamah setelkan kita orang sebab tak kahwin setel dekat fone jelah kan . i yang tak habis habis cakap "men sorry before ni selalu buat u , buli u. tapi tu main main je, tu time i kecik kecik cetek akal sorry sooryy"
and dia pun macam speechless habis, yelah. dia yang blah dari i, tiba tiba i yang tak habis habis mintak maaf. HAHA tu maksudnya, banyak dosa i buat kat dia :)
so so, ending saya dengan memen . inilah :) kitaorang dah takkan ada pape, takkan :D and memen pun dah suka someone kan? saya tak suka sapa sapa lah lagi buat masa ni, saya busy dengan nak spm memang tak sempat nak suka suka orang. lepas saya habis belajar, lepas saya dah dapat belanja mak ayah kakak adik adik saya nanti , lepas saya dah dapat rumah sebijik kereta seketul , saya post lah kad jemputan majlis makan nasi minyak lebih dekat you okay :)
saya tak berdendam pun dengan memen, cuma sakit hati tu adelah. tipulah kalau takda, saya bukan penipu macam awak . yeah and selama 4 tahun kita kawan pun, semua sweet ja dari you takpernah yang pahit mahupun kelat. dan mungkin sebab ni susah sikit nak lupa you. you maybe senang lupa i sebab banyak i kelat dari manis i kasi kat you. okay apa apa pun, saya doa awak dapat gf awek yang lebih better dari sayaa :D
tapi kalau boleh jangan lah yang pakai singlet atau mini skirt, nanti kena rejek dengan makcik wahida 
eh eh inilah memen,maksud saya memen yang kawan dengan saya dari saya form 1 till for 4. beramput panjang yang sakai selekeh and bila suroh potong "taknak biarlah orang geli you pun nak geli?" HAHAH memen masa ni terbaik <3

and ini memen yang baru :) tak silap bulan 5 ke enam tah dia potong rambut nak pergi shang hai. cett. rambut dah baru , perangai pon mestilah baru. nak awek pon mestilah baru kan ? haha

saya lebih suka memen yang dulu, memen yang dulu tak panas baran. memen yang dulu sentiasa cool. sentiasa berfikiran positif and sentiasa akan berfikir panjang untuk buat sesuatu kan? tapi "sokay sokay" lah you, manusia boleh berubah dengan sekelip mata. i pergi berak kejap, keluar toilet u dah berbah pon boleh jadikan?
*semua yang terjadi kan bersebab. mungkin ada hikmah kan. silalah pujuk hati kau sendiri suhanaa.

mood saya stress sebab :


trial lagi dua tiga ceput hari ja. saya tak readyy, saya takut saya tak dapat target saya. kalau saya tak dapat target saya, habislah saya. musnah lah saya. musnahlah musnah impian untuk menggapai bintang teeetttt bankpes !




okay takpalah kita belajar dari kesilapan kan, tak semua orang bagus kan. takpa takapa, mungkin tuhan tu suruh saya study lagi kuat sbab tu dia tarik orang yang suka kacau saya study tu kan kan.
nanti kalau result saya gempak, say nak cakap kat memen "ha sebab you result i gempak,kalau u tak blah dari i time f5 mesti i menyetan je dengan you" kalau result yang tak bagus saya nak cakap " you punya pasal ah ni tanggung ah " . tapi tapi, sya punya otak yang waras kan? haha takkan lah nak kasi result yang macam tak pernah belajar kan?


doakan saya punya trial bagus juga spm ye kawan kawan <3
dan dan mungkin, saya kena spent masa yang melampau untuk dorang ? kann. yelah saya kan KAK LONG dorang :D

i rasa macam , dah penat nak tulis, sedih pun dah datang balik bila post entry pasal memen. padehal dah promise dekat hati emas ni taknak isu pasal memen . cis , habis madu sepah dibuang (!)

No comments:

Post a Comment