taknak laila asyikin, nak kak limah jugak

setelah sekian lama tak update blog, harini i menjadi kak limah untuk berjaga sampai sekarang. now dah jam 515 pagi. dah boleh buat solat hajaat dah suanaaaaaaaaa. hihih dah lama kan tak update blog, dah bertaik sangat dah haruslah updaate kan? jenoh penat dah buang taik kak limah. ce tengok atas bawah tepi belakang semua dah cun, siapa ada ayat bunga bunga untuk tersayang lagi. mesti you bukak blog i hati you pun berbunga taik ayam kan sayang? hihi

badan pun dah gatal gatal sebab tak tidor. dah lama tak tidor lewat macam ini.

biasa lah budak baru habis sekolah kn? suka membuang masa. fuyo fuyo ini lah slaah saatu seronok nya habis spm. tahu tak, lepas habis sekolah apa yang best untuk saya?

saya seronok habis sekolah sebab
  • saya boleh tidor tanpa fikir untuk bangun esok pagi dan kelam kelam kabut ke sekolah!
  • saya boleh lepak lepak golek golek pada malam ahad tanpa memikir ISH KENE IRON BAJUUU LAHHH
  • saya boleh ikot along keluar berjlaan jalan pda hari ahad tanpa memikir kan nota sejarah kena buat sebab esok kan isnin nanti cikgu nak cek ! OH MY GOSHH
  • saya boleh online smpai saya muntah keluar carbonara dah tak da sape yang akan cakap DIK ESOK KAN NAK SEKOLAH DIK KAMU KN NAK SPM dah tkde dah fuyo fuyo siok tu
  • dan yang agak best, saya boleh ada boyfriend sampai ibu cakap dekat aqis "tengok kak na habis sekolah die boleh buat ape dia nak nk ada bf pun boleh " WELL, time sekolah kan kak na ad bf kejap je lepastu jadi anak solehah kan? tolong lah contohi kak na yang gataal sgt skrg ni qis miahhahhaah
  • dan yang seronok, saya boleh pergi tengok movie. sebab masaa zaman sekolah i mana reti tengok movie, kolot kan? SANGAT
  • dan yang seronok, i boleh drive kemana saja i nak pergi youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
  • dan juga, i boleh bergayut dekat telefon taanpa mendengar emak membebel ! euw euwwww
  • dan yan penting, i boleh beli jam yang sizenya LEBIH DARI SAIZ DUIT SYILING 50 SEN. yelah convent kan tk boleh pakai jam beso beso kn? ha skrg i dah boleh beli tanpa risauuuuu hihi
  • dan i dah boleh paki inai siap conteng2 nama kak limah kita bakor semuaa tu bagai haaaa
dan dan, i rasa macm malas nak list kan banyak banyak HIHI.
itu baru sikit, kalau diteruskan confirm adik adik tak sbar nak habis sekolahhhhhhhhhhhhhhh akak habaq nooo!

dan yang penting akak boleh pakai tudung seburuk ini. macam ecah 50 pohshenn enn enn


1 comment: