ert, isnin saya jadi ZERO.

kalau boleh nak bisik, tapi kalau boleh nak cakap kuat sikit tapi seboleh boleh nya nak jerit.
hey orang kampung, mari sini dengar ini cerita. hari ini , OKAY SUMPAH TAK BEST MACAM NI GELI.

saya sejujurnya, benci hari isnin bersamaan 13 disember 2010 dan merupakan hari terakhir yang berpakaian baju sekolah serba masam tapi bukan kali terakhir yang jejak kaki ke convent sebab lepasni saya pasti akan datang kesana untuk mengambil segulung kenapa segulung? cut cut. untuk mengamil keputusan spm dan tarikh tak pasti bila sebab spm orang lain belum habis tapi saya dah habis. selamat jalan zaman persekolahan ku yang 88 peratus perit dan 12 peratus indah , eh terbalik lah. 12 peratus perit, dan 88 peratus indah. okay macam tulah sweety mummy.

harini last paper, ert dan seni. seni best, i tak goreng. i masak cilli kering je sampai ketua pengawas siap dok tolak tolak tangan i nak tengok lukisan i yang mcam konon konon cun padehal macam taik kering tu . mungkin sebab i je yang lukis lain dari yang lain. kan haritu i duk kecoh satu malaysia i nak lukis ikan laga? tapi i risau jadi  naga. i tak yaking dengan soalan tu, i pilih soalan yang animasi. so kacang lah jugak kan?" boleh goreng. HAHA i lukis haiwan aneh yang muka nya macam norshila md yunus sikit. eh shila? hahah.
lagi pun , buat seni t.hari ke petang so ada mood. mood pantai lebih sikit kan baby kan?

tapi paling frust, paling keciwak. keciwak frust sama je , kenapa loading sangat.
paper ERT, ya allah kenapa kau hancurkan hati i yang selama ni memang dah hancur? hah ? tak tahu nak cakap apa bila tengok paper 2, soalan dia macam cirit tapi sebenarnya sangat lah kacang buncis ! soalan tu senang , sebab soalan form 4 tak silap i. tapi, dari start habis trial kitaorang tak habis habis spots soalan yang bagai nak rak susah SIKIT. soalan soalan yang kacang macam yang keluar tadi tak di pandang, jenguk pun tak teringin. sekali, hambek kau. keluar dalam SPM BETOL BETOL TU BABE. sweet kan macam tu? tak baca, lansung tak buat latihan. lansung tak minat nak usha, lansung tak berkenan nak hafal. sekali keluar, kacang kacang. kalau baca sikit je, sikit je memang confirm i puas. ni, tak. jawab memang boleh jawab sebab soalan dia macam boleh belah lah tapi tak puas. TIADA KEPUASAN YOU TIADA.

kalau boleh, jawab SPM mestilah nak puas kan? kan kan kan? paper 1 i memang tak berkenan sebab tak banyak main calculator. paper 2 best, tapi tadi. SERIUS BUAT AKU KATA AKU BENCI KAU.
dari awal tahun target ERT akan dapat A, dan boleh apply fashion designr walaupun i tak berkenan benda tu, tapi semua tu musnah, hancus babys. nak dapat A? semua itu berangan. tipu karot.

Isnin saya Zero sebab awak, saya jadi Zero sampai cancel pergi Ampang jumpa nadya esok.

goodbye, selamat jalan dan jangan pernah sesekali datang lagi.



saya frust, jujur ni.

No comments:

Post a Comment