sekali hembus, terhembus semua !

hello, saya rindu blog angat angat. masa saya terhad dan saya takda masa nak membebel dekat sini. blog dah semakin berkulat dan berbau muntah sebab ramai sangat yang baca lepastu sambil cakap HAKTUI sebab menyampah sangat dekat blog ni kannnnnnnnnnnnn . ada ada ada? ada i kesah, no baby no.

sekarang kita main point form lah sebab masa terhad , nak membebel kena sepantas kilat kan kan? tak boleh tulis blog nak baje bajet macam buat karangan untuk spm. dah kena kasi point form ja, macam buat rangka untuk essei sejarah rangka untuk karangan spm. tapi spm betol betol jangan buat point form, nanti results kita dapat EEEEE COMELNYA. haaa. E okay bukan EEEE.

saya nak cakap , yang saya sekarangggg
  • saya rasa hari hari saya nak makan makaroni sebab saya rasa bila saya makan makaroni saya sharifah armani atau lagi comel shaniiii. kenal shani? tak kenal? lu boleh jalan !
  • sekarang , masa saya terhad sebab SPM saya lagi 24 hari, tapi saya tak suka tengok buku sebab saya bukan ulat buku.
  • mak hari hari pesan , "jangan besar besar kan gaduh, sebab orang yang suka buat gaduh tu orang buduh" memang mak, memang, dia bodoh laghi bungol 
  • harini 29 october, kawan arwah baby nama dia BALQIS, datang rumah. mak ajak sebab rindu sangat dekat arwah dan esok pun ada kenduri arwah. gaya balqis, memang macam baby. gemuk dia, rambut dia, cara dia, semualah. cuma bezakan , dia putih arwah gelap. tapi tetap tak sama kan dengan arwah? mana lah kita nak jumpa "baby" yang betul betul sama kan? baby, rindu :( dah 41 hari baby pergi
  • dulu, saya selalu cakap dekat orang "lek wei lek dia nak ngata kita bia dia sampai bila pun?" sekarang saya kne, orang mengata saya kutok saya . entah apa salah saya. tapi kenapa saya taknak cakap "lek na lek na, sampai bila dia nak kata kau na?" kenapa ayat tu tak keluar? sebab saya sedih dan saya down :(
  • sekarang, saya tak sabar nak habis sekolah.
  • sekarang jugak, saya sedih nak habis sekolah sebab nanti saya tak dapat jumpa puan yus teacher annisa. puan liyana & beloveddd habis puan maimunah. 
  • sekarang jugak, saya tak sabar nak habis sekolah sebab perasaan menyampah dekat budak budak kutok saya tu buat saya tak sabar nak habis sekolah ! SEKSA wak, kenapa sebab yang segelintir, kita punya perasaan tak sabar nak habis sekolah ni datang? padehal fikir balik, lepasni dah tak dapat nak sama sama dengan perempuan perempuan 5 yakin yang baik lagi sayang . lagi lgi nishallini.
  • sekrang, hari hari bila balik sekolah saya mesti mengadu dekat mak "mak harini kan, mak mak mak mak" mak kata "biakan lah dorang nak cakap apa, dorang bukan ada hati manusia." ha betul betul, dorang ada hati alien kan mak? dorang hati alien genotik (!)
  • sekrang saya selalu terfikir, kenapa orang orang yang saya selalu belanja selalu bagi barang buat sayaa? saya bagi dorang makan duit haram ke? tak, tak betol tak. saya bukan ahlong, saya bukan penjual vcd haram atau saya bukan mak ayam.
  • ada orang kata saya terhegeh hegeh, ada orang kata saya jahat. memang pun saya jahat, saya suka tipu mak saya. saya selalu mintak duit mak saya saya cakap saya nak beli nasi lemak ayam merah lebih dekat kantin time rehat, padehal? saya guna duit tu nak beli air kotak coklat dekat koperasi, tipu kan dosakan. AHHHHHHHHHHHHHHHHH, atlis aku tak buat kerja jahat.
  • sekarang saya hilang kawan kawan syaa, saya tak tahu apa salah saya dorang buat saya macam ni. mungkin saya selalu ajak dorangpergi  clubbing tu dorang tak sukakan? ALAH COMELNYA SUANA JOGET DEKAT CLUBBING
  • sekarang sekarang, sekrang saya nak cakap YE AKU BOLEH HIDUP TANPA KAWAN. dulu kalau kawan kawan cakap cam ni, saya rasa nak bakar ja. bajet gila kan ? tapi sebenrnya betul, awak belum rasa. awak mesti cakap AKU TAK BOLEH TAKDA KAWAN, tapi saya? saya ni dah teraniayaaaaa habis. dan saya boleh hidup tanpa kawan :D saya tak da kawan, saya masih ada ramai yang saya saya, mak saya ayah saya adik beradik sya kak ikah sam saya, semualah. kalau nak di-listkan sampai habis spm pun tak habis. apa apa pun saya sayang nadya yamin angat angat :D
  • saya nak cakap, KAK IKAH THANKS BELANJA MAKARONIII. kak ika boleh bankrup C F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z kalau keluar dengan I . semua dia belanja, asik asik akak belanja kan? eh eh kak ika yang nak belanjaaaaaaaaaaa, kan nampakkan dia sayang I lebih dari "kawan kawan" i sayang i kan? perasan nyewwwww haha
  • sebagai penamat, banyak dugaan yang saya kene terima. saya hilang kawan kawan. saya kena buat dengan kawan kawan. makcik kesayang buang saya, kawan buang saya, semua kan nak buat? mungkin ini dugaan untuk SPM 2010 :) allah takkan menduga umatnya kalau umatnya tak mampukan? nampaknya saya masih mampu walaupun dalam hati sudah retak kene tetak dengan jin genotik . saya hadapi dengan senyuman denga menyerongeng, saya harap saya tak gila.

 kalau dulu rindu, boleh dicium boleh di peluk dan boleh bagitahu. sekarang? simpan pendam dan sedekah al fatihah dan baca al quran dan hanya tengok gambar je yang boleh kan , :(




kita tak boleh jadi kawan yang baik walaupun friendship kita dah 7 tahun :) 




makcik makcik, nenek nenek , atuk atuk suka cakap "tak baik bertiga, nanti sorang mesti pisah. mati ke" tapi taknak percaya, sekarang saya percayaaa sebab saya dah kena tinggal -,0 taknak kesian kan sikit ke? sikt je plishhh



kadang kadang tu, orang yang kita tak sangka ada dengan kita bila kita ditinggalkan tulah yang buat kita punya semangat yang jatuh ni naik balikkan?


kalau ingat cikgu ni, perasaan nak masuk form 4 belajar maths lepastu sampai form 5 masuk balik form 4 sampai bila bilakan? terbaik yang tak boleh di jumpaaaa :(

kan seronok kalau kita macam ni je memanjang kan? tapi tak boleh , kita kan manusia. tak boleh dari melakukan kesilapan :)
selagi besar ini badan saya, selagi selebar ini senyum saya . selagi itu lah saya mampu untuk menghadapi semua ini :)

kawan kawan Spm, ayuh kita study ayuh kita  countdown masa kita untuk berperang. tapi jangan asik membilang sampai lupa nak membaca, nanti perang nak bawak apa? senapang? pisau tetak? woah tara gunaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment