Laila Asyikin ♥

assalammualaikum hai hello satu malaysia. macam laila asyikin betol betol punya kan? okay kan, kan. masa sangat emas dan sangat padat !

saya cuma, dan saya ingin dan saya hanya dan saya teringin.

menyusun sepuluh jari tangan dan sepuluh jari kaki ingin memohon maaf kalau kalau saya ada terpukul awak tersepak awak tertumbuk awak terlanggar awak guna kaki gajah saaya ni. saya harap awak awak daapat maafkan, sebab saya tak sengaja. saya hanya manusia biasa yang kuat pukul orang ! IM SORRY, MINTAKS MAAF ANGAT ANGAT .

dan saya, 

ingin memoohon maaf dari hati ke hati kepada siapa yang terasa dengan saya dengan gurauan pak munawir saya dengan kekasaran yang saya kadang kadang terlanjur ni dengan segala kata2 saya yang boleh mengguris! menghiris! menoreh ! merobek hati awak awak ! saya mintak maafkan sangat, manusia memang tak pernah lari dari melakukan kesilapan kan? lagi lagi SAYA ! dah tahu benda tu ayat tu menyakitkan orang, tapi masih nak buat sebab saya memang pengkejam umpama komunis jahat nya!

jadi untuk terakhir sekali,

DOAKAN KEJAYAAN SAYA UNTUK BER-SPM PADA 23 NOVEMBER UNTILL 13 DISEMBER.
MAAFKAN KESILAPAN SAYA SUPAYA DAPAT BUAT EXAM DENGAN TENANG SAMBIL BOLEH NYANYI LAGU TENANG SAYANG KUPASTI AKAN DATANG, LAGU APA TU LAGU APA TU I DAH LUPA TAJUK SEBAB I ASIK INGAT NOVEL JULIA UNTUK SPM BAHASA MELAYU SELASA NI BAJET BAJET.

dan doakan saya mampu buat exam dengan baik, tenang dan cemerlang ! saya dapat 3 4 5 6 7 8 9 A saya belanja awak roti canai gulam ! i janji abang janji ♥ 


tulus ikhlas,
Laila Asyikin.

No comments:

Post a Comment